keskiviikko 26. helmikuuta 2014

#34 Sweater Weather


Jostain kumman syystä olen innostunut leipomisesta aivan uudella tavalla ja se näkyy siinä, että olen leiponut kahdesti pullaa viikon aikana. Vietän tällä hetkellä hiihtolomaa ja olen onnistuneesti unohtanut velvollisuuteni tuolla kolmenkymmenen kilometrin päässä. Tuntuu hurjalta ajatella, kuinka nopeasti ensimmäinen vuosi lukiossa onkaan mennyt, kuinka paljon olen saanut uusia kavereita ja ylipäätään sopeutunut. Olen ylpeä itsestäni.

Oletteko te saaneet jo tietää, pääsettekö kesätöihin? Itse menen juhannuksen jälkeen avustajaksi leirille ja sen lisäksi hain hautausmaalle, josta saan sitten kuulla ensi viikolla. Ajattelin vielä tällä viikolla käydä pyörähtämässä muutamassa paikassa, josko jäljellä olisi vielä töitä jossain. Hurr, toivotaan, että onnistaa! Nyt käyn vielä nappaamassa pari pullaa ja jatkan TERAn pelaamista, hyvää loppuviikkoa veljeskunnalle! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti