tiistai 30. heinäkuuta 2013

#7 COMFORTING SOUNDS

Olen vieläkin vähän pöllämystynyt lauantaista, en muista koska olisin huutanut niin lujaa tai ollut niin onnellinen. Kaksi lempiyhtyettä saman illan aikana, jano ja kipeät jalat. Olen hengissä vähän vaurioituneena, mutta elossa enemmän kuin hetkeen. Vaikka villisti bibistelevät venäläisnaiset talloivatkin varpaani, hymy vain kutittelee suupieliä eläessäni uudelleen lauantaita pimenevässä illassa. Kiitos maailma. Kiitos, kun meille lahjoitettiin Muse ja Mew sekä French Filmsin kaatuilevat poijat!

Alunperin minun piti mennä Helsinkiin, mutta päädyin sittenkin Tampereelle viettämään aikaa serkun mökillä, josta sitten lauantaina huristelimme Helsinkiin. Miitit ja sen sellaiset siinä sitten peruuntuivat ja sehän minua totisesti kyrpii vieläkin, mutta eihän sille mitään mahda. Ensi kesänä uusi yritys!


Näissä merkeissä minun aikani suurimmaksi osin kului mökillä.

Keikalta otin muutaman kuvan Instagramiin, mutten jaksa nyt lähteä niitä tänne laittamaan. Jos kiinnostaa seurata, nimimerkillä yberklaus löytyy! Keikan jälkeen lähdettiin sitten ajelemaan takaisin Tampereelle ja oltiin joskus kolmen maissa yöllä perillä. Kirjaimellisesti kaaduin sänkyyn, jahka olin oven sulkenut perässäni.

Sunnuntaina ennen lähtöä tapasin waifua purr! Anea oli tarkoitus nähdä perjantain miitissä, mutta nyt kun se peruuntui, niin päätettiin sitten tavata sunnuntaina Tampereen keskustassa. Minun piti olla oikein ahkera bloggaaja ja kuvata, mutta kun harvoin toista näkee, niin enemmän siinä syventyy ottamaan kaiken siitä ajasta irti kuin heilumaan kamera kädessä. Uudestaaaaaan ;-;

Tähän loppuun vielä materiapläjäys, synttärijuttuja sekä omia ostoksia. Jos uteliaisuus heräsi kenkien kohdalla, ne ovat Nellyltä. Hinta 40-50 euroa mikäli oikein muistan, tosin ostin nuo yksilöt käytettyinä joten ne lähtivät vähän halvemmalla.


4 kommenttia:

  1. Sinä sinä siis olit siellä keikalla >8)
    Katoin uutisista sillon siitä Musen keikasta. Siinä tuli haastattelukin bändin laulajasta ja öäh jostain toisesta jäsenestä (=D).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olin - tuhoa aiheuttamassa eikun : D Ja joo, olivat kuulemma päässet saunassa käymään!

      Poista
  2. Forever Space - kiitos sulle, husbandoo! <3

    VastaaPoista