torstai 25. heinäkuuta 2013

#6 SINNUU MIE TAHTOISIN HAASTELLA

Raadon mokoma sitten haastoi minut. No ei vais, ihan mielelläni minä tämän haasteen otan vastaan! Koska olen tylsä, puoli tuntia sitten herännyt ja yksinkertaisesti laiska, kopioin haasteen kuvauksen suoraan Raadon blogista.

"Tarkoitus on siis laittaa itsestään kuvia kuusi kappaletta, joissa näyttää mielestään hyvältä ja mielellään jopa selittää vähän, että miksi näin on. Kasvokuvia, kuvia joissa näkyy kroppa, mitä vain! Tärkeintä on tuoda esille niitä kuvia, joista itse tykkää. Tämän jälkeen haasteen voi heittää kuudelle muulle ihmiselle!"


Ensimmäisenä ehkä hurmaavin kuva minusta. Valitsin tämän sen takia, koska tässä tulee hyvin esille todellinen luonteeni ja samalla pakkomielteeni irvistellä aina kuvattavana ollessa. Näytänpäs minä majavaiselta.


Tykkään tästä kuvasta tosi paljon, vaikka onkin otettu omasta pärstästäni. ;--; Kurr, näyttäisinpä vielä tuolta.


Näytän vielä niin pieneltä ja viattomalta tässä kuvassa. Huomasin muuten, että minulla on sama kauluspaita näissä kolmessa ensimmäisessä kuvassa. Kuka kehtaa kysyä vielä, mikä on lempipaitani!


Whaa.


Yksi valitettavan harvoista piirteistä, joita minäkin itsessäni arvostan, on sivuprofiilini.


Tältä minä näytin vähän yli vuosi sitten, kun värjäsin hiukset ensimmäistä kertaa punaisiksi.

En nyt haasta ketään, mutta voitte haastaa itsenne, mikäli haluatte! Tänään minä tosiaan lähden serkun luo muutamaksi päiväksi ja palaan maanantaina takaisin kotikonnuille, sen jälkeen kirjoittelen vähän tarkemmin.

Örgh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti