lauantai 10. elokuuta 2013

#8 DEAD MEAT

Pientä hiljaisuutta näin elokuun alkuun, pahoittelut siitä. Minulla on niin paljon asioita kerrottavana. Torstaina aloitin lukion ja olin edeltävän illan ja seuraavan aamun yhtä hysteriaa koko otus. Mutta kaikki meni melkeinpä täydellisesti ja se siinä menikin pieleen, koska minä ja minun tuurini emme ole mitään ylimpiä ystäviä. Elämä yllättää. Olen vieläkin hämmentynyt. Yyy.


Minulle riitti sivusiilin kasvattaminen, joten eräänä iltana sitten leikkasin sen takaisin kätevästi partakoneella. Oikeastaan se taisi olla jo ennen Tampere-reissua. Whoops. Lisäsin myös sen takia tämän kuvan, sillä voi vitsit, mie olen onnellinen. Ja ne syytkin on niin pieniä, että juuri se tekee niistä suuria. Hali teille jokaiselle.


Kaiken tämän keskellä minä olen

- kaivannut taloon, jossa minä puoliksi asuin vielä vuosi sitten
- huomannut itsessäni tuotesuunnittelijan vikaa
 - sekä suunnitellut hiusten tappamista
- haaveillut huomisesta joka päivä enemmän
- kuunnellut kaksi päivää putkeen Sean Lennonia
 - aloittanut (taas) kahvinjuonnin
- harrastanut spontaania yökyläilyä
- uittanut jalkoja meressä ja seikkaillut huvipuistossa


Ja tänään minulla on koko päivän soinut päässä Lapinlahden Lintujen Keski-ikä On Syvältä. Taisin minä sitä hoilailla, kun bussipysäkille tallustelin.

5 kommenttia:

  1. siellä vaan istutaan nipunapu tietokoneella, menkää nuoret töihin saatana. olen kiitollinen siitä, että olen saanut olla mukanasi lukiolla, vaikka en olekaan ollut.

    ps. ota sanavahvistus pois päältä tai mie tapan jonkun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww! Jos tännepäin eksyy niin saa tulla kiusaamaan! Ja viimeinkin joku, joka patistaa mua tekemään poistamaan, on nimittäin ollu jo ihan hyvän aikaa suunnitelmissa : D

      Poista
    2. mua poistamaan* Örrrrgh.

      Poista
  2. toiseen blogiisi ei voi kommentoida
    kommentoin sitten tänne

    niin ajattelin vaan kertoa että tykkään kovasti mustelinnusta.
    ja tästä(kin).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Mukava kuulla, että pidät <: Olen kyllä ajatellut, että sallisin kommentoinnin sielläkin, mutta ainakin näin toistaiseksi pyrin pysymään vähän anonyymina.

      Poista