lauantai 27. syyskuuta 2014

#63 Laitetaan värivalot loistamaan, kutsutaan ystävät, halataan ja kerrotaan surun ja ilon aiheet


Eilen oli juhlat. Oli kynttilöitä, vaniljacokista, paljon ruukkukasveja, pizzaa, tarinankerrontaa, koiria, ihmisiä, mutakakkua kermavaahdolla, lämpöä ja Olavi Uusivirta, jonka jätimme jälkeemme lähtiessämme.

Juhlat ovat olleet minulle aina sellainen asia, joita pyrin välttämään viimeiseen asti. Rakastan olla ihmisten kanssa tekemisissä, mutta juhlat. Koen oloni epämukavaksi juhlissa, juhlien jälkeen olen väsynyt ja ahdistunut, mutta nämä juhlat olivat erilaiset. Viihdyin niin hyvin, että harmitti lähteä. Kaiken sen hauskanpidon jälkeen olin kyllä väsynyt, mutta pikemminkin siitä syystä, että söin niin hyvää ruokaa ja niin paljon. Ja koska minulla oli hauskaa. Minulla oli mukavaa. Minulla. Juhlissa.

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mwih ♥ Tiiäks haluun tehä sellaisen viiriasian, joita nähdään juhlissa! Sellainen, missä on sateenkaaren värejä ja sit ripustan sen mun seinälle!

      Poista