perjantai 5. syyskuuta 2014

#60 I knew that you had a flame in your heart


Otsikko kappaleesta Bat For Lashes - Daniel

Olen niin hukassa tämän blogin suhteen, en oikein tiedä, miten jatkaisin tästä - poistaakaan en halua, sen verran olen blogilapseeni kiintynyt. Minulta ei oikein tahdo luonnistua sellainen tavallinen kuulumisten kertominen, niin paljon kuin pidänkin niiden lukemisesta. Mutta kuvista minä erityisesti pidän. Pidän niiden katselemisesta, ottamisesta ja jakamisesta - ehkä siitä syystä olenkin omaksunut tämän "muutama kuva ja pari sanaa" -menetelmän, jota olen toteuttanut useamman kuukauden jokseenkin vaihtelevalla menestyksellä. Joskus huvittaa puhua ja kertoa ajatuksistaan, mutta yleensä ei. En tiedä, minkä osan elämästäni toisin tänne blogin puolelle, en osaa eritellä asioita, en tiedä, mikä kiinnostaa lukijakuntaani ja mikä ei. Enkä minä tahdo syyllistää tällä ketään. Olette merkityksellisiä olentoja. Yritän pikemminkin kysyä, onko tämä tapa ihan okei teille? Olen kyllä ajatellut, että kirjoittaisin jatkossa hieman enemmän (mikäli asiaa on), mutta nyt teillä on tilaisuus ilmaista oma mielipiteenne.

Ja tähän loppukevennykseksi: ostin tavattoman hyvää teetä ja luontaistuotekaupan täti oli niin herttainen, että harmitti lähteä koululle. Olisin niin tahtonut ostaa vielä appelsiini-kookosteetä, mutta päätin jättää sen ensi kertaan, sillä kaapista löytyy vielä Clipperin (maailman parasta) appelsiiniteetä. Äiti ei kylläkään arvosta sitä, että tyttärellä on hamstrattuna kymmentä eri teetä, jotka vievät tilaa yhden hyllyn verran. Ehkä pitäisi harkita kokoelman siirtämistä muualle, aion nimittäin vielä täydentää sitä. Hui kauhistus, mikä teini-iän kapina.

8 kommenttia:

  1. Halusin vain sanoa, että pidän tästä blogista oli täällä sitten paljon kuvia ja vähän tekstiä tai toisinpäin. Kirjoitat ihanasti ja vaikutat mielenkiintoiselta ihmiseltä ja niin, tee on varsinkin näin syksyn tullen parasta. <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos! Mukava kuulla, että tekstejäni kehtaa lukea (tai näin ainakin päättelin kommenttisi perusteella), kun yleensä vain annan tajunnanvirran viedä <: Itsekin vaikutat kerrassaan hurmaavalta olennolta, kurr! Ja se on! Tuli kesän aikana opittua taas kahvin tavoille, mutta nyt on siirrytty takaisin teelinjalle, enkä koe tarvetta paluuseen <: tee ja kynttilät, niin ihana yhdistelmä ♥

      Poista
  2. Luin juuri sun blogin ekasta postauksesta tähän asti. Ihana. Vaikutat kivalta ihmiseltä ja suhun olisi kiva tutustua :3 Asutko edelleen siis Lapualla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui, et uskokaan kuinka (hyvällä tavalla) hämmentynyt oon - ja imarreltu, koska 60 postausta on aikamoinen määrä! Mukava kuulla, että oon onnistunut antamaan tällaisen vaikutelman :--) Ja joo, asun lukion loppuun asti, sit katon minne aion seuraavaksi suunnata! Ootko myös täältä kotoisin? (Jos uskallusta riittää, niin paljasta toki oikea identiteettisi, koska pakahdun uteliaisuudesta!)

      Poista
  3. juu kyllä asun kans Lapualla :) Voin paljastaa identiteettini, laitan vaikka faces kaveripyyntöä :)

    VastaaPoista
  4. Kaveripyyntöä oon jo laittanut kahteen kertaan, ilmeisesti ei ole tullut perille :/

    VastaaPoista
  5. Kummallista, mulle nimittäin voi kaikki laittaa pyynnön :---( mikäköhän tuossa nyt mättää

    VastaaPoista