maanantai 6. tammikuuta 2014

#25 Fallen warriors

Sisimpäni täytti onnellisuus odotuksen tuskan ohella, kun luin JaMEn sivuilta, että DIR EN GREY julkaisee uuden sinkkunsa 22. päivä tätä kuuta. Mieleni tekisi hyppiä ympäri piskuista huonettani ja huutaa julki innostuneisuuteni. Olen kuunnellut kaksikymmentä sekuntia pitkän teaser-pätkän niin monta kertaa, etteivät sormet riitä. Tämä tietysti tietää rahanmenoa, mutta uskon että onnellisuuteni kompensoi sitä ylivoimaisesti. Dir en grey on minulle vähän uudempi tuttavuus, mutta yhtye on jo rakentanut pesän sydämeeni ja varsinkin uudempi tuotanto on uponnut minuun vahvasti.

DIR EN GREY -「SUSTAIN THE UNTRUTH」Teaser



Ei tätä voi olla rakastamatta, tai ainakaan minä en voi. Mutta en tullut vain tuomaan julki innostustani, sillä tarjolla on jälleen materiaa. Tai pikemminkin asioita, jotka eivät vain ole käsinkosketeltavia kappaleita, vaan joilla on paljon tunnearvoa ja ne antavat minulle paljon iloa näinä pimeinä päivinä.


Ylärivin kirjat olen ostanut, alhaalla olevat ovat lainassa. Kirjaston poistomyynnit ovat sellainen kiusaus, jota en koskaan opi vastustamaan. Minulla ei ole tietynlaista genreä, jota erityisesti lukisin, vaan luen sitä, mikä minua kiinnostaa. Ja kuten kuvasta voi huomata, kiinnostuksenkohteita on monia erilaisia. Kuikansulka on ala-asteaikainen lempikirjani, jonka äärelle olen nyt palannut. Olen innoissani jo pelkästään kartoista, joihin kirjatut nimet ovat tuttuja monien vuosien takaa. En malta odottaa, että pääsen lukemaan tätä. Punainen lohikäärme taas on sellainen velvollisuudenkaltainen, johon olen tässä hiljalleen tutustunut alettuani katsomaan Hannibalia, joka muuten siirrettiin harvinaisen tyhmälle ohjelmapaikalle. Räy. Thomas Harrisin kirjoitustyyli on aivan omissa ulottuvuuksissaan ja pelkästään hyvällä tavalla. Vaikka kirjan joissakin kohdissa hirvittääkin vähän ja tekisi mieli sulkea silmät, on tarina kuitenkin napannut minut mukaansa. Innolla - ja vähän kauhuissanikin, pakko myöntää - odotan Uhrilampaiden aloittamista.


Nämä olen myös ostanut poistomyynnistä. Näihin en ole vielä sen koommin perehtynyt, joten en osaa sanoa mitään. Mitä nyt olen kuitenkin Keisarin pandaa selaillut niin olen rakastunut kuvitukseen täysin.


Rakkautta.


Tämän sain lainaan englannin opettajalta. Minulla ei ole mitään tietoa tarinasta, koen tämän lukukokemuksen ja mielenkiinnon ohella myös osana sivistystä.

Varasin kirjastosta myös Valtaistuinpelin. Jonkin aikaa sitten yritin katsoa itse sarjaa, mutta se ei napannut minua mukaansa. Päätin antaa kirjalle vielä mahdollisuuden, koska kirja ja televisiosarja ovat mielestäni aivan kaksi eri asiaa.

Ja jos olette miettineet, mitä olen tehnyt, niin...


... tätä! Torstaina marssin epävarmuutta sisimmässäni koulun jälkeen lankaostoksille, mutta yllättävän hyvin tässä on edetty. Vihjeitä en anna vaan näette sitten, kun olen saanut valmista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti