perjantai 13. kesäkuuta 2014

#48 Cover Girl


Muutun päivä päivältä toisenlaiseksi, mutta pitkästä aikaa tuntuu siltä, että minä olen tässä. Hienotunteisesti mainostamassa Monkista maaliskuussa ostamaani kissakassiani. Se on maailman hienoin kangaskassi. Tänään kävimme heimon kanssa kirpputorilla, ja löysin neljällä eurolla kaksi ihanaa kauluspaitaa, joista toinen näkyykin ylläolevassa kuvassa. Sitten sain aikaiseksi synttärilahjaksi Eericiltä kuvassa osittain näkyvät, valkoiset maiharit. Ei tarvinnutkaan investoida Dr. Martenseihin, jotka olin suunnitellut ostavani itselleni synttärilahjaksi. Farkkuni voisin kyllä värjätä, mustasta väristä ei ole enää tietoakaan.

Ottakaa lärvikuva. Olen onnellinen, koska voitin shakissa. Haluan, että lapseni (jos koskaan sellaisia tulen saamaan), oppivat pelaamaan shakkia. Sen verran ikävä äiti haluan olla.


Ps. Kuten Last.fm-gadget antaa ymmärtää, olen ehkä hurahtanut vähän RuPauliin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti