maanantai 9. kesäkuuta 2014

#47 Donker Mag


Kesäkuun yhdeksäs ja ulkona on hämmentävän valoisaa, kun pujahdin ovesta ulos takapihallemme (mikä on vain iloinen asia). Sain otettua ensimmäiset asukuvat, joiden kohdalla en kokenut pakottavaa tarvetta rajata kasvojani pois (olen iloinen asiasta). Syreenit ovat viimein puhjenneet kukkaan, ja tuuli kuljettaa niiden tuoksua huoneeseeni (tulen siitä iloiseksi). Ostoslistallani on vadelmateetä. Eräänä päivänä tahdoin äkkiä hus pois neljän seinän sisältä ja kävin ostamassa hienot housut, joissa taidan asua tämän kesän (nämä housut tekevät minut iloiseksi). Vielä, kun saisin samanlaiset kakkaahousuissa-housut, jotka kissatäti-idolini on rohmunnut itselleen. Olen viettänyt paljon aikaa heimon kanssa (tulen siitäkin iloiseksi) ja kuunnellut Die Antwoordin uutta albumia (myös tästä asiasta tulen iloiseksi). On kesä, ja minä olen hengissä (ja kyllä, olen siitä iloinen).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti