maanantai 2. kesäkuuta 2014

#45 Hän sanoi olevansa ilo, eikä kukaan voinut kertoa hänelle toisin

Tänään on ollut sellainen hyvä päivä, joita toivoisi elämäänsä lisää. Tässä teille kuvia pitkin päivää.


Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan kaikki on hyvin. Minulla on suloiset kengät, en häpeä itseäni hameessa, ja elämä ympärillä on kaunista. Minäkin pidän itseäni jokseenkin sievänä, mikä on itsessään minulle varsin uusi tunne. Tuntuu kuin elämäni olisi hyvin lyhyessä ajassa kääntynyt päälaelleen, mutta alan hiljalleen tottua siihen. Olen nyt niin iloinen, etten yksinkertaisesti kykene harmistumaan asioista, jotka normaalisti kaihertaisivat mieltäni. Kuten se, etten ole koskaan painanut näin paljoa. Mutta se ei tässä kohtaa haittaa, pidän itsestäni silti.

Ps. Tämä on kauneinta hetkeen.

6 kommenttia:

  1. SÄ olet Elle täydellinen juuri tuollaisena <3 t. eräs serkkusi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, yritän hyvää vauhtia opetella itsekin ajattelemaan niin ♥ :3 Mulla muuten on epäilykseni kommentoijan suhteen... :D

      Poista
  2. Aww ihanan pirteä postaus! :3
    Ja niin kesäisiä kuvia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos c: Oon innostunut aivan uudella tavalla valokuvaamisesta, tänä kesänä täytyy ehdottomasti kuljettaa kameraa mukana minne ikinä meneekin :3

      Poista
  3. Mistä noi kengät on? Aivan supersöpöt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirpparilta bongasin ehkä pari viikkoa sitten <: Ne on kyllä, kiitos!

      Poista