sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

#41 Tyttö juoksi paljain jaloin

Puuduttavien kahden tunnin jälkeen, kun maisema vaihtui metsän jälkeen lakeuksiin ja latoihin, minä huomasin sen - vihertävän nurmikon! Päästyäni kotiin kiskaisin sukat jaloistani ja tyrkkäsin kamerani veliotukselle juostessani takapihalle paljain jaloin ja simpukka kädessä - simpukan sain isältä viikonloppuna. Nyt minulla on kylmä.


Viikonlopun aikana minä olen useampaan otteeseen kaivannut kotiin piskuiseen huoneeseeni, jota äitini nimittää luolaksi. Sellainen se minulle omalla tavallaan onkin, paikka, jossa voin olla rauhassa, koska rauhaa minä kaipaan. Mutta hyvä viikonloppu oli, löysin kirpputoreilta paljon asioita, joita voisin yrittää esitellä seuraavassa merkinnässä! Tekstistäni huomaa varmasti, etten jaksa pysähtyä ajattelemaan, tahtoisin vain lähteä juoksemaan aurinkoon, mutta ehkä kuitenkin jään juomaan piparminttuteetä ja parantelemaan itseäni. Oloni on hyvin puolikuntoinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti