torstai 17. lokakuuta 2013

#14 MELT

Ei ole hyvä idea kirjoitella blogia puoliltaöin. Mudda mudda. En ole varma, onko elämäni oikeasti näin tyhjää vai tapahtuuko asioita yksinkertaisesti liikaa, koska en koskaan muista mitään. Minua riemastuttaa se, että halloween on pian täällä. Ja Beautiful Deformity julkaistaan viikon päästä. Myös se hymyilyttää, kun ystävät ja muut olennot jaksavat piristää päivästä toiseen. En tunne oloani unohdetuksi ja olen siitä iloinen.

Odotan tämän jakson loppua kuin kuuta nousevaa. Historiaa, yhteiskuntaoppia, liikuntaa, äidinkieltä ja ruotsia samassa paketissa. Ruotsista minä tosin olen innostunut aivan uudella tavalla. Puhuisin sitä koko ajan, jos vain osaisin. Koen olevani pienen paineen alla, sillä varasin tämän viikon - vietän syyslomaa tällä hetkellä - kouluprojektien tekemiseen, mutta askartelukartongit ja talousartikkelit lojuvat yhä nurkassa, minne jätin ne kaksi viikkoa sitten. Olen totaalisesti lukossa, en saa aikaiseksi. Minun piti myös lukea lomalla paljon, mutta en ole edes avannut kirjaa.

Hui, ei kuulu tapoihini valittaa tällä tavalla.


Voj että. Nyt on pakko yrittää ryhdistäytyä, tai pian hukka minut perii. Tänään viimeistään yhdeltä nukkumaan ja huomenna tunnin verran koulujuttuja. Olkaa vahvoja siskot ja veljet, kyllä me roudan selätämme taas.

3 kommenttia: